Voetbalpassie spaaractie Albert Heijn/KNVB

maandag 20 september 2021

Onlangs is Albert Heijn in samenwerking met de KNVB een tijdelijke actie gestart. Niet iedereen zal dit opgevallen zijn, daarom vragen wij, zeker aan de mensen die wel eens bij Albert Heijn hun boodschappen doen aandacht voor deze actie. En mochten jullie mensen kennen die bij Albert Heijn hun boodschappen doen en nog geen favoriete club gekozen hebben vraag hen dan a.u.b. om ons te sponsoren. Alle kleine beetjes helpen ;-)

Hoe werkt het?
Het werkt heel simpel. Vanaf maandag 13 september t/m 3 oktober kun je bij Albert Heijn eenvoudig Voetbalpassiepunten sparen via de AH-app. Je spaart punten bij elke besteding van € 1,- aan meer dan 1.500 deelnemende huismerk- en A-merkproducten. Van verse broodjes, al het verse fruit, beleg en koffie tot wasmiddel, frisdrank en chips. Bij iedere volle spaarkaart van 10 punten gaat er 1 euro naar onze clubkas!

Iedereen kan Voetbalpassiepunten sparen en ons in deze lastige tijd helpen. Meesparen is heel eenvoudig; je hoeft alleen je bonuskaart in de AH-app te activeren, je deelname te bevestigen en BOSKANT te kiezen uit de lijst met verenigingen.  Hoe meer mensen meedoen die onze vereniging een warm hart toedragen, hoe meer geld er naar de clubkas gaat!

Zo spaar je mee voor onze vereniging:

1.     Download de AH-app:  https://albertheijn.onelink.me/Pc7E/voetbalpassie of ga naar www.ah.nl/voetbalpassie

2.     Bevestig je deelname en kies onze vereniging.

3.     Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.

4.     Sponsor onze vereniging met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.

Wie mee spaart, maakt bovendien kans op mooie prijzen! Zoals een dag leven als voetbalprof, een meet & greet met Lieke Martens in Barcelona of kaarten voor het Nederlands elftal.

Kijk voor meer informatie over Voetbalpassie op www.ah.nl/voetbalpassie.

Alvast bedankt voor het meesparen en de steun aan onze club!!!

Met sportieve groet,

Bestuur vv Boskant

p.s. Albert Heijn is sponsor van het amateurvoetbal in Nederland, maar De Winkel van Boskant sponsort ons ook al vele jaren. Ondanks het feit dat de toekomst van deze winkel na oktober nog ongewis is willen we ook vragen om deze fijne winkel en sponsor niet voorbij te lopen ;-)