Succesvolle bestuursverkiezing algemene ledenvergadering!

vrijdag 08 november 2019

Bij de goed bezochte Algemene Ledenvergadering van gisterenavond stond onder andere een bestuursverkiezing op het programma.

Voorzitter Ronald ter Haak was aftredend en niet herkiesbaar. Via deze weg willen wij hem hartelijk danken voor zijn toewijding en inzet de afgelopen zes jaar!!

Bestuur_224306jpg

We zijn erg blij te vermelden dat we met Huub van der Zanden een waardige opvolger hebben gevonden. Hij werd gisteren, bijna, unaniem gekozen als opvolger van Ronald en zal de voorzittershamer van hem overnemen.

Bestuur_233954jpg

Verder hebben we in de persoon van Hans van Driel een nieuwe penningmeester en treedt Ilona van Galen ook toe tot het bestuur als lid van de activiteiten- en technische commissie.

Gefeliciteerd allen en heel veel succes gewenst in jullie bestuursperiode!

De notulen van de algemene ledenvergadering verschijnen binnenkort op deze website. Hierin kunt u alle onderwerpen die deze avond de revue zijn gepasseerd nog eens rustig nalezen.