Laatste kans: Stem nu op Boskant!

dinsdag 08 oktober 2019

De stempassen zijn inmiddels bezorgd. Kun je de stempas niet meer vinden, of heb je deze niet ontvangen? Kijk dan snel in de inbox van uw email-adres, want Rabobank heeft een herinnering gestuurd met hierin uw unieke stemcode, waar u mee kunt stemmen. Ook geen email ontvangen? Neem dan even contact op met de bank voor uw persoonlijke stemcode.

Stemmen kan via deze link:

Voorgaande jaren nam v.v. Boskant telkens deel aan de Rabobank Clubkas Campagne. Dat is dit jaar weer het geval, alleen dan onder de naam Rabo ClubSupport. Steun onze club door je stem uit te brengen! Lees hieronder hoe het precies werkt.

Bij Rabo ClubSupport kunnen verenigingen een maatschappelijk bestedingsdoel opgeven, waarop vervolgens gestemd kan worden door leden van de Rabobank. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe groter de financiƫle bijdrage van de Rabobank. Afgelopen jaren is er goed op ons gestemd, waardoor we steeds een heel mooi bedrag hebben ontvangen. Ook dit jaar is een dergelijke financiƫle bijdrage natuurlijk meer dan welkom.

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank hebben inmiddels (of dit zal waarschijnlijk spoedig gebeuren) per post al een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 27 september tot en met 11 oktober brengen zij via een stemsite hun stemmen uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Bedankt,

Bestuur v.v. Boskant