Activiteiten Hemelvaartsdag succesvol verlopen!

dinsdag 04 juni 2019

Donderdag 30 mei was het wederom een drukte van jewelste op sportpark De Scheken. Traditiegetrouw staat Hemelvaartsdag in het teken van twee activiteiten: de vlooienmarkt en het 7-tegen-7 (voorheen familie-) toernooi.

Voor de vele vrijwilligers die meehielpen op de vlooienmarkt, ging de wekker al op tijd. Vroeg in de ochtend werd er met man en macht geholpen om alle marktkramen in te richten, zodat de eerste bezoekers om 10:00 uur verwelkomd konden worden. Zoals ieder jaar was het ook dit jaar weer dringen geblazen bij het openen van de poorten. In hoog tempo werden de aangeboden artikelen bekeken en beoordeeld.

Het prima weer zorgde er voor dat ook dit jaar het bezoekersaantal weer dik in orde te noemen was. Vanaf 14:00 uur gingen de laatste spullen tegen hoge kortingen over de toonbank en hierna was het tijd om de overgebleven spullen af te voeren.

Na een snelle evaluatie bleek dat er ook dit jaar weer een prachtig bedrag voor onze vereniging is binnengehaald.
Een groot compliment voor de organisatie, ondersteund door het grote aantal vrijwilligers dat weer van de partij was om zich in te zetten voor v.v. Boskant, chapeau!

20190530_131125png
Niet alleen op de parkeerplaats was het druk, ook op de Boskantse velden viel van alles te beleven. Het 7-tegen-7 familie-, vrienden- & bedrijventoernooi, sinds dit jaar georganiseerd door Thijs van Asveldt met ondersteuning van Maarten van der Linden, kende 16 deelnemende teams. In vier poules werd er fanatiek, maar sportief gestreden om de winst. Na enkele spannende finalerondes was het uiteindelijk nieuwkomer Voets-van Kessel Tegelwerken die er met de winst vandoor ging. De sportiviteitsprijs werd een prooi voor De Levensgenieters.

71b790be-bede-4ec7-bb6a-08153327245bpngDe winnaars van het toernooi

Naast het toernooi, was er ook nog de mogelijkheid tot kratje trappen voor het goede doel. Jimmy Vorstenbosch had samen met moeder Bea een wedstrijdje opgezet, waarbij het de bedoeling was om zoveel mogelijk punten te verzamelen door verschillende kratjes in de goal te raken. Voor €1 mocht iedereen het vijf keer proberen. De winnaars per leeftijdscategorie werden beloond met enkele mooie prijzen!

20190530_101753png
We hopen dat het kratje trappen een mooie bijdrage heeft kunnen leveren aan de deelname van Jimmy aan de World Transplant Games in Newcastle! Wil je het Nederlands team dat hieraan gaat deelnemen in actie zien? Op 15 juni, na het thuistoernooi, spelen zij in Boskant een vriendschappelijke wedstrijden tegen Boskant/Ollandia JO19-1.Kom gezellig een kijkje nemen!

20190530_180244png