Wisselend bekersucces Boskant selectie

maandag 22 augustus 2016

Afgelopen weekend hebben Boskant 1 en Boskant 2 hun eerste bekerwedstrijd gespeeld. Met wisselend succes.
Boskant 1 wist haar wedstrijd, thuis tegen Ollandia met 2-0 in haar voordeel te beslissen. De tweede goal viel trouwens pas in de allerlaatste minuut. Aanstaande dinsdag speelt Boskant 1 thuis tegen Avanti’31 dat in haar eerste bekerwedstrijd met 0-0 gelijk speelde tegen Nijnsel. De laatste bekerwedstrijd voor Boskant 1 is meteen weer een derby; zaterdagavond uit tegen Nijnsel 1!

Ollandia beker thuis_01jpg

Boskant 2 kon het in haar eerste wedstrijd tegen Avanti’31 2 tot aan de theepauze redelijk bolwerken ( 1-1 ruststand), maar na rust bleek Avanti’31 over de meeste adem te beschikken. Donderdag staat Rhode 2 op het programma; opnieuw een zware klus dus! Aanstaande zondag spelen Boskant 2 en 3 een bekerwedstrijd, voor de lagere teams staan er oefenwedstrijden op het programma.