Trainer/coach 2e elftal gezocht!

dinsdag 14 maart 2017

Voor komend seizoen is Voetbalvereniging Boskant is op zoek naar een trainer / coach voor het tweede elftal. De huidige trainer/coach Huub van der Zanden heeft aangegeven bezig te zijn aan zijn laatste seizoen. Dit gaat vooralsnog zeer succesvol, want het elftal is momenteel koploper in de reserve 3e klasse F. Het bestuur en de technische commissie hechten veel belang aan een goede begeleiding van het tweede elftal, omdat veel jeugdspelers er hun 'carrière’ bij de senioren starten en van daaruit de stap naar het eerste elftal maken.

Het tweede team bestaat bijna volledig uit zelf opgeleide jonge spelers, van wie een gedeelte op termijn de stap richting het eerste team moet gaan zetten. De trainer/coach van het tweede werkt nauw samen met hoofdtrainer Mayk van Driel en de overige teamleden van de begeleiding. Trainingsdagen van de selectie zijn dinsdag- en donderdagavond. De trainer/coach van het tweede zal in elk geval op donderdagen de trainingen van het 2e gaan verzorgen en de coaching op wedstrijddagen. Voor de dinsdagtraining kunnen in overleg andere afspraken gemaakt worden.

Van de trainer/coach van het 2e wordt verwacht dat hij goede communicatieve vaardigheden heeft en in staat is om vooral jonge spelers op diverse (voetbal) aspecten beter te maken. De intentie is een samenwerking voor meerdere seizoenen.

Bij interesse of voor tips kan er contact opgenomen worden met:

Rudy Neggers
Voorzitter Technische Commissie