Meiden Boskant spelen zondag voorwedstrijd in Liempde

vrijdag 17 februari 2017

Door voetbalvereniging DVG wordt er van alles aan gedaan om er aanstaande zondag, wanneer DVG 1 om 14.30 uur tegen Boskant 1 speelt,  een mooie voetbaldag van te maken. Als we de wedstrijd van die middag dan het "hoofdgerecht" mogen noemen, is er voor de echte liefhebbers ook te genieten van een "voorgerecht". Om 13.00 uur zullen de meidenteams van beide verenigingen (MO15-1) op het hoofdveld de (hopelijk) talrijke toeschouwers alvast een beetje in voetbalstemming brengen!

In het "hoofdgerecht" zijn alle ingrediĆ«nten gestopt om er een heerlijke middag van te maken. Vanuit de historie (bijna) altijd veel strijd om de punten! Twee teams die ook nu volop meedoen om de bovenste plaatsen. Het zou dus best eens een heel spannende en attractieve wedstrijd kunnen worden!

Voor de personen met veel "eetlust" is er nog volop gelegenheid om na het hoofdgerecht van een "toetje" te genieten.
Job van Oorschot en z'n mannen (team DVG 6) zorgen dan met muziek en vertier voor de invulling van de 3e helft.
Het thema voor deze middag is "Biertorens en Bratwurst". Speciale gasten zijn DJ Roy en zanger Bas (Vermeer).

Poster DVG BasJPG