Jubilarissen gehuldigd tijdens nieuwjaarsreceptie

zondag 08 januari 2017

Afgelopen zondag vond in een goedbezochte kantine De Scheken de nieuwjaarsreceptie van Voetbalvereniging Boskant plaats. Naast de beste wensen, een korte terugblik op het jaar 2016, een vooruitblik op 2017 en de traditionele nieuwjaarsloterij werden ook een drietal jubilarissen gehuldigd.

"Benjamin" Erik van de Wijdeven was als eerste aan de beurt met zijn 40-jarig jubileum. Na hem werden 2 andere Boskant coryfeeën in het zonnetje gezet niet alleen vanwege hun 50-jarig lidmaatschap, maar ook vanwege hun grote verdiensten voor de club: Willy van der Heijden en Rien van der Zanden.
Voor de jubilarissen was er een oorkonde; voor de dames (vanzelfsprekend) een mooi bos bloemen!

Jubilarissen januari 2017_02jpgV.l.n.r. Willy van der Heijden met echtgenote, Rien van der Zanden met echtgenote en Erik van de Wijdeven met echtgenote