Feestelijke afsluiting seizoen 2016-2017

woensdag 24 mei 2017

Op zaterdag 27 mei zal het afgelopen voetbalseizoen op een feestelijke manier worden afgesloten.

De vrijwilligers en sponsoren, die ervoor hebben gezorgd dat voetballen bij v.v. Boskant ook dit seizoen weer plezierig en betaalbaar is verlopen, worden vanaf 17.30 uur met hun partner van harte welkom geheten in onze kantine. Er zullen enkele personen in het zonnetje worden gezet en Willem Meijer, jong talent uit de kartwereld, zal als gastspreker om 18.30 uur zijn verhaal doen. Uiteraard is er meer dan voldoende gelegenheid om informeel te spreken met andere vrijwilligers en sponsoren onder het genot van een drankje en een geheel verzorgd buffet, dat rond 19.00 uur zal worden geopend.

Om 20.00 uur begint de feestavond, waar ook onze overige leden met hun partner voor zijn uitgenodigd. Tijdens dit afsluitingsfeest kan er niet alleen gezellig geborreld worden, maar komt ook de bekende tonprater Rob Scheepers rond 21.30 uur zijn grappen vertonen.

Je kunt je geld op zak houden, dus zorg dat je erbij bent! Tot zaterdag!