Boskant opent bekertoernooi tegen Ollandia

dinsdag 29 augustus 2017

Vanaf het komend weekend krijgen de wedstrijden zowel voor de senioren als de jeugd toch weer een officieel etiket opgeplakt. Er staan namelijk voor alle teams (behalve voor Boskant VR1) bekerwedstrijden op het programma. Voor wat betreft de lagere teams een handgebaar van de KNVB aan de wedstrijdsecretarissen; de wedstrijden worden nu centraal geregeld. Geen avonden bellen meer!
Voor de hogere teams is het wedstrijdschema aangepast. Voorheen moest er ook doordeweeks gespeeld worden; nu zijn alle wedstrijden in het weekend gepland. Wat uiteraard wel inhoudt dat de competitie een drietal weken later start!

Boskant 1 opent op zaterdagavond thuis om 18.30 uur met de wedstrijd tegen Ollandia 1. Gelijk een derby dus!
Als vanouds zal het voor Boskant geen al te gemakkelijke wedstrijd worden. Het eventuele gemis aan speltechnische vaardigheden wordt door de bezoekers meestal ruimschoots gecompenseerd door een niet aflatende inzet! Voor beide teams zal het in de weken daarna, met Schijndel 1 en DVG 1 als tegenstanders, nog een flinke kluif worden om de 1e bekerronde te overleven. Maar misschien is dat nog niet het meest belangrijke. Het is zaak om de bekerwedstrijden in ieder geval te gebruiken om optimaal voorbereid aan de competitie te kunnen beginnen!

Vanzelfsprekend wordt het weer een wedstrijd met drie helften! De eerste twee zijn voor de spelers, maar daarna is er voor eenieder, spelers, begeleiding en toeschouwers ruimte voor het “spelen” van de 3e helft. Tijd om nog eens terug te kijken op de wedstrijd en de vakantie, tijd ook om alvast het nieuwe seizoen door te lichten.

Ook voor een diskjockey wordt gezorgd!