Boskant 6 kampioen na sterk seizoen!

maandag 09 mei 2016

Boskant 6 heeft zondag het kampioenschap weten te behalen na een eenvoudige 7-1 zege op VOW. Een sterk seizoen, met slechts 1 nederlaag en 2 gelijke spelen, werd daarmee in de voorlaatste speelronde op een geweldige manier afgesloten.

Al na een paar minuten opende Boskant de score om vervolgens de overwinning in de eerste helft al veilig te stellen met een 6-0 ruststand. Daarna werd de welverdiende rust met nog eens drie kwartier verlengd, want de tweede helft was een stuk minder aan Boskant zijde. Voor de vele, naar Zijtaart afgereisde, toeschouwers een reden om de wedstrijd van Boskant 6 wat vaker de rug toe te keren en de kampioenswedstrijd van Boskant 3 op het veld ernaast aandachtiger te volgen.

Helaas lukte het Boskant 3 niet om kampioen te worden. Na een spannende en slopende wedstrijd, waarbij Boskant twee keer op voorsprong kwam, bleef het derde elftal steken op een 2-2 gelijkspel. Dit was helaas niet voldoende voor het kampioenschap. Er is voor Boskant 3 nog een kleine kans, maar dan moet concurrent Schijndel in de laatste wedstrijd nog punten laten liggen.
Het resultaat van Boskant 3 maakte de gezamenlijke busreis naar huis wat minder uitbundig dan vooraf gehoopt, maar Boskant 6 heeft er die dag nog een gezellig feestje van gemaakt.

Boskant_6_kampioen_05jpg
Boskant_6_kampioen_02jpg