Bekerwedstrijd Rhode 1 - DAW 1 op Boskant terrein

maandag 19 februari 2018

Alle zondagen zijn door de KNVB ingepland voor het spelen van competitiewedstrijden. Geen ruimte dus voor iets anders. Om die reden gaan de bekerwedstrijden naar de doordeweekse avond(en). In de zomermaanden geen probleem. Maar in de huidige tijd is er verlichting nodig. Een uitstekende gelegenheid voor onze vereniging om als gastheer op te treden. Want vv Boskant is in het bezit van een goede 'wedstrijdverlichting'.

Aanstaande donderdag 22 februari staat dat dus te gebeuren!

Om 19.30 uur staat in Boskant de bekerwedstrijd (4e bekerronde) Rhode 1 - DAW 1 gepland.
Op competitieniveau is er een verschil; Rhode is 2e klasser (en een goeie ook, gezien de stand) en DAW is 'slechts' 3e klasser, maar wel eentje die de bovenste plek bezet! Het zou best wel eens een spannend treffen kunnen worden, want met de beker weet je het maar nooit!

Tot donderdagavond 19.30!
Gratis entree!