25ste playbackweekend heeft 'Skihut' als thema

dinsdag 08 november 2016

Zoals iedereen wel weet, staat het tweede weekend van januari weer bol van acteertalent, strijdlust en gezelligheid. De populaire talentenjacht oftewel 'ons' playbackweekend is al een aantal jaren 'niet te missen' bij de leden van onze vereniging en 'ver daar buiten'. En dit jaar is een hele speciale editie! V.V. Boskant organiseert het evenement voor de 25ste keer! Genoeg rede voor een geweldig weekend.

Ook dit jaar hebben we er weer een thema aan vastgeplakt. Voor zowel de Senioren op vrijdag als de jeugd op zondag is het thema dit jaar skihut! Dus haal je lederhosen en skilaarzen maar alvast uit de kas.

Dit jaar vindt het feestweekend plaats op vrijdag 13 januari en zondag 15 januari 2017.

Op vrijdagavond strijden de senioren, dames, jeugdcommissie en bestuur tegen elkaar voor de overwinning en de originaliteit. De aanvang van deze avond is 19.30 uur.
Op zondagmiddag is het de beurt aan onze jeugd. Op deze middag hebben we 2 winnaars (1 voor de 7-tallen en 1 voor de 11-tallen) en 1 originaliteitsprijs. Deze middag begint om 13:30 uur

Verder gaat het met inschrijven net zoals de afgelopen jaren: via het welbekende schema. Voor zowel de senioren als de jeugd hebben we een tijdschema gemaakt, dat alleen nog maar hoeft te worden ingevuld door de desbetreffende teams.
Deze lijst hangt vanaf zaterdag 12 november 2016 in de kantine op het prikbord. Hierbij geldt 'Wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Mocht een team om een of andere reden niet kunnen of willen op een bepaalde tijd, dan is het nog mogelijk om onderling te ruilen.

Ook dit jaar is er de mogelijkheid om een generale repetitie uit te voeren in de tent. De seniorenelftallen kunnen dit doen op donderdagavond en de jeugdteams op zaterdagmiddag. In de kantine aan het prikbord komt hiervoor een inschrijfformulier te hangen.

De muziek graag in MP3-formaat inleveren bij Huub de Haas (e-mail: h.haas14@upcmail.nl).

Namens de organisatie heel veel succes!